Hej. Jag heter Cassandra och får hjälp av min mamma att skriva på bloggen. Jag ska fylla 6 år i maj. Jag har en storebror och en lillasyster.

23 april 2010

Hej

| |

Thea sitter på golvet. Jonas är på väg hem med Joel och Emil. Jag var precis
hos Hanna. Hanna tyckte att det var orättvist för William fick bara ett tuggummi för att han får inte leka med någon kompis och det tycker han är jätte jätte jätte orättvist.
Idag har jag varit på badhuset med Helena, Hanna, William och Andreas. Det var kul.
Idag är det Fredag. Imorgon är det Lördag. Sen är det Söndag, då kommer min pappa och Lisette och Stefannie. Thea rullar runt på golvet. Snart kommer Joel och Emil med Jonas.
Om ni kollar på min blogg så kommer ni att få se dom på bild sen.

Hej då!

Cassandra

Cassandra

Bloggintresserade

 
 

Cassandras Blogg | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top