Hej. Jag heter Cassandra och får hjälp av min mamma att skriva på bloggen. Jag ska fylla 6 år i maj. Jag har en storebror och en lillasyster.

7 april 2010

Hej

| |

Thea ligger på golvet och leker, jag vet inte vad. Benjamin är hos en kompis, han har sovit där inatt. Jag har sovit hemma. Thea säger pappa. Jonas ligger och sover.
Jag har fått 6 påskägg. Ett stort av pappa och Lisette. Jag fick ett påskägg av moster nettan också. Och av Benny och ingela. och av mamma och Jonas. Men jag fick inte så mycket godis av mamma och Jonas för jag fick en påskpresent också. Men jag tyckte det var jättemycket. Thea ligger på golvet och kollar på sitt babygym. Jag har haft en jättebra påsk.

Hej då!

Cassandra

Cassandra

Bloggintresserade

 
 

Cassandras Blogg | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top